Avatar billede tiwag02 Nybegynder
31. oktober 2010 - 19:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Worddokumenter kan åbnes

Hej

Jeg har problemer med Word 2007. Når jeg klikker på et dokument, åbner Word med en blank side og ikke med dokumentet. Jeg skal derefter op i Officeknappen: Åbne og finde dokumentet manuelt.

Det er muligt, at problemet opstod, efter jeg installerede MetaTexis, et CAT-tool til oversættelse, der arbejder i Word.

Kender nogen af jer til problemet og til en løsning?

Hilsen
Tina
31. oktober 2010 - 19:57 #1
Velkommen til E. ...

Under hvilket system ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Kør [Microsoft Office Diagnostics] som findes et sted i din START menu...
Avatar billede tiwag02 Nybegynder
31. oktober 2010 - 20:01 #2
Undskyld - XP!
Avatar billede tiwag02 Nybegynder
01. november 2010 - 00:06 #3
Tusind, tusind tak for rådet med diagnosticeringen! Nu virker det!!!
Avatar billede tiwag02 Nybegynder
01. november 2010 - 00:07 #4
How, hvordan giver jeg dig point?
01. november 2010 - 06:19 #5
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5

PS: Som standard skal du ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) ...
01. november 2010 - 06:20 #6
Ping...

Og her er så et [svar]...