Avatar billede mega-hawk Nybegynder
30. oktober 2010 - 17:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

simpel click counter

Jeg tror nok det er et simpel spørgsmål, har bare stirret mig blind på det her.

Har brug for noget i stil med en select case som tæller hvor mange gange der er blevet trykket på en knap.

altså er der trykket 1 gang så udfør noget kode trykket 2 gange udfør noget andet kode osv...
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
30. oktober 2010 - 19:22 #1
Jeg tror faktisk min opgave kan løses med noget i stil med:

        Dim i As Integer = 0

        If i = 0 Then
            do something
            i = i + 1
        Elseif i = 2 Then
            do something else
        End If

Jeg har en knap hvor den kode står i og da bliver i altså til 0 hver gang jeg trykker på den. Tror jeg for jeg får ikke i til at blive 1 så hvad gør jeg forkert?
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
30. oktober 2010 - 20:03 #2
LUKKER