Avatar billede zagger Juniormester
27. oktober 2010 - 20:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

(Ud)betalingssystem til hjemmeside.

Jeg går og tumler med en idé til en hjemmeside hvor jeg har planer om at der skal være et betalingssystem, hvor man kan betale med kreditkort, og også få udbetalt penge til sin konto.

Jeg regner med at siden skal lanceres i USA, så det skal være et system der fungerer derovre. Har tænkt på paypal til indbetaling, men synes det er for besværligt at man skal oprette sig først.

Er der nogen der har et godt forslag. Gerne til en overskuelig pris.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2010 - 08:15 #1
Du kan jo sagtens benytte en dansk betalingsgateway og så modtage american express, mastercard, diners osv.

Men de fleste amerikanere har en paypal konto, så for dem er det nok ikke det store problem.
Hvis man ser på et rimelig udbredt shop system som osCommerce og hvilke muligheder de tilbyder man kan anvende og finder det alternativ man synes bedst om så går man nok ikke helt galt i byen.

Men jeg personligt ville vælge den danske løsning, Paypal eller Google checkout.
Avatar billede zagger Juniormester
28. oktober 2010 - 19:12 #2
Okay. Det skulle jo være lige ud ad landevejen så. Men hvad med systemer der kan udbetale penge til en brugers bankkonto. Kender du nogle gode nogle der?
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2010 - 22:19 #3
Nej ikke umiddelbart, jeg ved ikke om det overhoved er muligt sådan direkte, det lyder ikke som noget man ville få lov til bare uden videre her i Danmark ihvertfald.

Jeg ved ikke om man via Paypal konto, kan smide penge tilbage på deres Paypal konto på en måde.
Avatar billede zagger Juniormester
29. oktober 2010 - 16:31 #4
Det vil jeg nu mene skulle kunne lade sig gøre. Alverdens pokersider gør det, og lottoservice gør det også. Men det må jeg selv lige undersøge nærmere.  ;)

Du skal i hvert fald have tak for hjælpen. Jeg tror valget falder på paypal. Har også lige læst at de indfører micro payments inden længe, hvilket er lige det jeg er på udkig efter.