Avatar billede kiwankow Nybegynder
27. oktober 2010 - 14:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hjælp til trådløs router

Hej min tråløse router virker lige pludselig ikke mere.
Min forbindelse kører fint med kabel, og der er også fuldt signal til den trådløse router, men alligevel fungerer det ikke.
Det er som om signalet ikke videresendes fra routeren, og jeg vil derfor prøve at lave en ny opsætning af routeren, men problemet er at jeg ikke kan komme ind på hjemmesiden hvor dette kan gøres. http://192.168.1.254
Det virker heller ikke med kabel fra routeren til pc.
Avatar billede komputerdk Mester
27. oktober 2010 - 15:04 #1
prøv at gå ned i Kør, skriv CMD (tryk enter)

skriv så IPconfig /all

Så kommer der en hel masse frem.. se hvad der står under Standard gateway.

mit gæt er at den er på 192.168.1.1
Avatar billede kiwankow Nybegynder
27. oktober 2010 - 15:13 #2
fandt problemet. havde det samme på både wan og lan
Avatar billede kiwankow Nybegynder
18. december 2010 - 19:41 #3
lukket