Avatar billede SuneT Nybegynder
26. oktober 2010 - 15:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Manglende grafik i Internet explorer

Hej

Jeg har problemer med min fars Toshiba A8 laptop. Problemet er opstået for ca. en måned siden og består i at hjemmesider ikke viser grafik f.eks. loades Google logoet ikke.

Grafikken på computeren lokalt er ok.

Vi har prøvet at nulstille internet indstillinger samt geninstallerer IE 8 og grafik driver.

Styresystemet er XP.

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede Selas Nybegynder
26. oktober 2010 - 16:18 #1
Prøv at tømme din tempoary folder en gang.

Sker det også med andre (gode) browsere? f.eks. chrome eller Firefox.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. oktober 2010 - 16:28 #2
i funktioner/internetindstillinger - fanebladet Avanceret - ned til 'multimedier' - der skal være hak i 'vis billeder'
Avatar billede SuneT Nybegynder
28. oktober 2010 - 17:22 #3
Selas: vi har tømt div. temp folder ved brug af Ccleaner ogproblemet er det samme med firefox, dog vises der grafik i chrome, men den har vi ikke lyst at bruge.

claes57: Ja både "vis billeder" og "afspil grafik.." er slået til.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. oktober 2010 - 18:47 #4
er der indlæst en antivirus/malware/spam-ting, der har stoppet det?
25. november 2010 - 17:52 #5
(Er du stadig igang her ?)
Avatar billede SuneT Nybegynder
27. november 2010 - 13:14 #6
ja vi fik aldrig løst problemet.
Avatar billede SuneT Nybegynder
10. marts 2011 - 10:19 #7
lukkes