Avatar billede Pearlisius Nybegynder
24. oktober 2010 - 16:45 Der er 1 kommentar

AGP Aperture spil-hjælp

Jeg har downloaded et demo spil (Heroes Of Annihilated Empires)

Problemet er at når jeg starter spillet siger den at jeg skal ændre noget som hedder 'AGP Aperture' i BIOS til 256 MB eller mere.. har været inde i spillet men al tekst er store firkanter, ellers kører det uden problemer. har været inde i bios men kan ikk finde en fløjtende fis :) hjælp tak? :D

Tak på forhånd

spec.- Intel(R) Core(TM)2 duo CPU  E7400 @ 2.80GHz

4GB Ram

Mit grafikkort er noget i retning af G-force 8400, men kan sq ikk helt huske det
Avatar billede Selas Nybegynder
24. oktober 2010 - 17:03 #1
Lige efter du har trykket på tændknappen for at tænde computeren får du muligheden for at gå ind i bios, det er typisk delete du skal trykke på men også ofte F1 F2 med mere. Så kommer du ind i et tekstbaseret miljø hvor du muligvis kan ændre AGP aperture, men det er ikke for nybegyndere.