Avatar billede nicolailissau Nybegynder
20. oktober 2010 - 18:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konvertering af Access 97 database

Hej Eksperter.

Har et stort problem med en access database 97, jeg gerne vil have konverteret til 2007. Jeg har en Office access 97 installeret på en maskine herhjemme, men skal have en bærbar med på fredag, hvor der kun er installeret office 2007 og jeg skal derfor have databasen konverteret.

Er der nogle der kan hjælpe mig med dette? Jeg har forsøgt at lede på google efter nogle løsninger, men fandt ingen der virkede.

Mvh
Nicolai
Avatar billede terry Ekspert
20. oktober 2010 - 19:24 #1
Avatar billede nicolailissau Nybegynder
20. oktober 2010 - 21:03 #2
Tak for hjælpen. Havde været inde på hjemmesiden før, men havde ikke læst grundigt nok :)

Nu har jeg kun nogle mindre problemer tilbage.

Mvh
Avatar billede terry Ekspert
21. oktober 2010 - 19:42 #3
selv tak