Avatar billede Ch4v3z Nybegynder
15. oktober 2010 - 11:07 Der er 2 kommentarer

To Navisiondatabaser på samme SQL server

Jeg har en NAV-løsning der kører på min sql-server. Nu har jeg så fået en NAV-løsning mere jeg gerne vil have til og køre på den samme server. Nogen der ved hvordan jeg får to seperate løsninger til og køre på samme server?
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
15. oktober 2010 - 11:16 #1
Er på ingen måde ekspert på dette område, men der må skulle angives et databasenavn et sted i NAV..

og så er det jo bare at lave to databaser .. en til hver sin løsning
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
25. oktober 2010 - 14:38 #2
Bruger du to forskellige navne for NAV databasen vil du automatisk kunne køre to NAV på samme SQL server.

Jeg har eksempelvis fire forskellige Databaser, med 1-2 regnskaber kørende på én og samme SQL server.