Avatar billede hejmads Nybegynder
14. oktober 2010 - 21:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sikker fjerne USB-enhed

Hej, jeg hentede for lang tid siden et program der hedder Libusb-win32 (http://sourceforge.net/apps/trac/libusb-win32/wiki) så jeg kunne tilslutte en Playstation 3 controller til min computer. Det gik meget godt, bortset fra at jeg ikke kunne lave sikker fjernelse af USB-enheder når programmet var installeret, så jeg plejede at fjerne programmet når jeg ikke skulle bruge det. Nå men så en dag, da jeg var ved at installere programmet igen, crashede min computer(Blue-screen error) og da jeg startede min computer igen kunne jeg ikke fjerne eller installere programmet og jeg kan nu ikke lave sikker fjernelse af nogle USB-enheder mere. Er det eneste jeg kan gøre nu, at formatere eller systendanne min computer?
Jeg håber jeg kan få noget hjælp, på forhånd tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. oktober 2010 - 21:51 #1
systemgendannelse (den indbyggede i styresystemet, som du intet nævner om) er altid en godt forsøg og hjælper som regel.
Avatar billede hejmads Nybegynder
15. oktober 2010 - 15:49 #2
Jeg er ikke sikker på hvad du mener? Om det er den funktion man finder under Start\tilbehør\Systemværktøjer\Systemgendannelse? for der kan jeg ikke komme vælge nogle gendannelsespunkter der er langt nok tilbage. Jeg har for resten windows vista home premium 32 bit.
Jeg tror at den løsning jeg i virkeligheden leder efter, er noget med at resette mine USB-drivere eller USB-Libary/USB-bibliotek, hvis der er noget der hedder det. Har prøvet at resette alt der ligger inden under USB i Enhedshåndtering.
Avatar billede hejmads Nybegynder
15. oktober 2010 - 15:50 #3
... Men det virkede ikke.
Avatar billede hejmads Nybegynder
15. oktober 2010 - 16:22 #4
Okay, kom endelig frem til en løsning, uden nogen form for gendannelse eller formatering, selvom jeg ikke er 100% sikker på hvad jeg gjorde rigtigt. Tak fordi du gad give dig tid til at skrive alligevel.
Avatar billede hejmads Nybegynder
15. oktober 2010 - 16:25 #5
Jeg brugte lidt denne hjemmeside her: http://camerahacks.10.forumer.com/a/says-uninstall-old-libusbwin32-but-its-not-there_post893.html og lidt min sunde fornuft!
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. oktober 2010 - 20:49 #6
ok :)