Avatar billede lalledk Nybegynder
13. oktober 2010 - 18:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

iPhone-problemer

Hej eksperter

Dette er mit oprindelige spørgsmål:

"Jeg har et problem med min iPhone 3GS. Den begyndte pludselig at vise et billede, der
viser et hvidt usb-kabel og et itunes ikon.

Jeg får denne meddelelse, når jeg tilslutter den til iTunes:

"iTunes har fundet en iPhone, som er til gendannelse. Du skal gendanne denne iPhone,
før du kan bruge den med iTunes."

Iphone-oplysningerne står således:

Navn: iPhone
Kapacitet: i/t
Softwareversion: i/t
Serienummer: i/t

Jeg får dog en "1013"-fejl, når jeg forsøger at gendanne"

Det lykkedes mig efter at have forsøgt 10 gange at få gendannet min iPhone. Nu mister den dog konstant signal. Den går fra fuld signalstyrke direkte til "Søger...", hvilket den aldrig har gjort før.

Har I nogen forslag til en løsning? :)

På forhånd tak!

/lalledk
Avatar billede lalledk Nybegynder
13. oktober 2010 - 18:28 #1
Update: Jeg slukkede og tændte telefonen. Den viser nu igen billedet med et kabel + iTunes-symbolet - der er dog også en "emergency"-bar, hvis jeg vil foretage nødopkald.
Avatar billede aners Nybegynder
13. oktober 2010 - 19:21 #2
Det lyder som om du har forsøgt at udføre jailbreak?

Jeg ville gå til forhandleren med problemet.
Avatar billede lalledk Nybegynder
13. oktober 2010 - 22:49 #3
Der er ikke forsøgt at udføre jailbreak på telefonen. Jeg vil helst undgå at skulle henvende mig til leverandøren, da det ofte tager en krig, og jeg håber på, at der findes en løsning, så jeg selv kan klare det.
Avatar billede lalledk Nybegynder
14. oktober 2010 - 21:34 #4
Er der ikke nogen, der har andre løsningsforslag end at henvende mig hos forhandleren?
Avatar billede lalledk Nybegynder
01. maj 2011 - 12:21 #5
..