Avatar billede tofte Juniormester
13. oktober 2010 - 15:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Design af hjemmeside

Hej eksperter

Jeg skriver til jer på vegne af en kunde som har brug for et nyt design til deres hjemmeside. Selve siden kører på en cms system og virker perfekt, men designet kunne godt trænge til en opfrisker.

Siden består overordnet af en:
- Forside
- Tekstsider
- Produktoversigt
- Produkter

siden kan findes her:
http://www.fjsystem.dk/

og det burde være rimeligt nemt at finde de omtalte typer af sider.

Vi skal nok selv implementere de enkelte sider men hvis du har mulighed for at lave eksempelsider af overnsående som viser designet for de enkelte sider indeholdende eksempler med de data som allerede findes på siderne

Send evt et par referencer og et overslag på, hvad designet løber op i. Hvis den rette person findes vil der være yderlige opgaver i fremtiden.

Jeg kan kontaktes på rasmus(_@_)toftegaard.eu

Vh
Rasmus
Avatar billede ChristinaBruun Nybegynder
13. oktober 2010 - 18:50 #1
Hej Rasmus :)

Jeg vil bare lige lade dig vide, at det lyder som et job for mig, og at jeg kigger på opgaven her senere i aften.

Jeg har lige oprettet mig på Eksperten, da min kæreste, Tobias (webprogrammør) fortalte mig om din opgave. Jeg selv er grafisk designer og uddannet multimediedesigner.

Håber selvfølgelig at du glæder dig til at høre fra mig igen ;)

Sender referencer og eventuelle skitser hurtigst muligt. Imellemtiden kan du kigge på min hjemmeside http://cltb.dk, som jeg i disse dage er ved at udvikle færdig!

Mange hilsner

Christina Bruun
E-mail: info@cltb.dk
Avatar billede ChristinaBruun Nybegynder
14. oktober 2010 - 11:53 #2
Hej igen.. Tjek din mail ;)
Avatar billede tofte Juniormester
19. oktober 2010 - 17:06 #3
tak for jeres mails. Vi har fundet en person til opgaven.