Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
09. oktober 2010 - 11:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP: Har ødelagt min side!

Jeg ville lige tilføje nogle meta tags til denne side, www.autoplustraktor.dk og måtte derfor nulstille koderne. Det resulterede i at siden er helt korrupt. Såvidt jeg kan gennemskue får den ikke adgang til style sheetet?? Hvad har jeg gjort galt? Og hvordan retter jeg det?
Avatar billede keysersoze Guru
09. oktober 2010 - 11:17 #1
du refererer slet ikke noget noget stylesheet?
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
09. oktober 2010 - 11:23 #2
Problemet er at jeg ikke selv har programmeret cms systemet. Jeg ville bare lige tilføje en title og en meta description. Og nu vises siden jo helt forkert, og jeg ved ikke hvor det går galt - men den fanger jo tydeligtvis ikke hvordan den skal sætter menuer m.m. Men m det er en tilladelse i databasen eller fordi jeg er kommet til at rette i index.php kan jeg ikke gennemskue!
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
09. oktober 2010 - 11:24 #3
der er en menu.php som jeg tænker må være det der styrer looket, men hvordan har jeg blokeret adgangen til det?? Hvis det er korrekt?
Avatar billede keysersoze Guru
09. oktober 2010 - 11:25 #4
Det lyder mest som om at du har fået rettet lidt for meget - denne mangler i hvert fald;

<link rel="stylesheet" href="style/style.css" type="text/css" />

Du kan evt se kilden for www.autoplustraktor.dk/+autoplustraktor.dk&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dk" target="_blank">http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:QR_IqxgexYkJ:www.autoplustraktor.dk/+autoplustraktor.dk&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dk og se om andet mangler.
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
09. oktober 2010 - 11:27 #5
tusind tusind tak! Så bliver min svigerfar glad :o) Læg et svar så du kan få pointene!
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
09. oktober 2010 - 11:33 #6
Er du tilfældigvis dygtig til php? Jeg er frustreret over at ham der har programmeret den ikke har givet mulighed for at stille title og meta description for hver enkelt side. Og jeg er parat til at betale noget for at få det lagt ind i systemet.
Avatar billede keysersoze Guru
09. oktober 2010 - 11:44 #7
svar :)

Desværre - har ikke forstand på PHP.
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
09. oktober 2010 - 11:51 #8
ok ærgeligt
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
09. oktober 2010 - 13:52 #9
jeg er bange for jeg har slettet en linje mere, for der var en connection mellem tekst og billeder. Det er nogle gallerier man opretter. F.eks. her: http://autoplustraktor.dk/index.php?p=150&main=43&level=sub

men siden finder ikke billederne, og det er garanteret en linje mere jeg har slettet hvor man fortæller index filen hvor galleribillederne ligger...
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
09. oktober 2010 - 13:56 #10
nu fattede jeg endeligt det med sitecashen hvor jeg kunne tjekke om mere mangler. Det er smart, men deværre melder Google at den blokerer fordi jeg muligvis sender automatiske meddeleser
Avatar billede keysersoze Guru
09. oktober 2010 - 16:22 #11
Hvad mener du mangler på den side?