Avatar billede Jim Rasmussen Novice
05. oktober 2010 - 18:13 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

asp Html Tekstboks

Findes der andre teksteditorer ligesom FreeTextBox?, Måske en der er bedre? (: Har brug for en der kan arbejde med billeder os. Kan FreeTextBox godt. Men den har nogle irriterende fejl

Mvh Jim Rasmussen
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. oktober 2010 - 18:20 #1
Eftersom du har postet det under C# går jeg ud fra at du mener ASP.NET.

Der kan du jo bruge Visual Studio 2010 express C# versionen ? eller går du efter en online editor der ikke skal indstalleres

Visual Studio har jo design og source kode viser ;)
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. oktober 2010 - 18:26 #2
Se evt. en tråd her:
http://www.kowitz.net/archive/2007/02/21/a-free-freetextbox-alternative

Der netop viser alternativer til FreeTextBox
Avatar billede aaberg Nybegynder
05. oktober 2010 - 18:41 #3
TinyMCE er et godt alternativ. Den har mange features, og er stabil. Og jeg mener at huske at den er rigtig god til billeder.

CKeditor (tidligere FCKeditor) er også en mulighed. Personligt synes jeg dog at TinyMCE er bedre.

TinyMCE:
http://tinymce.moxiecode.com/

CKeditor
http://ckeditor.com/
Avatar billede aaberg Nybegynder
05. oktober 2010 - 18:44 #4
Jeg kan se at CKEditor er blevet kraftigt opdateret siden jeg sist prøvede den. Så min kommentar om at TinyMCE er bedre vil jeg gerne trække tilbage, da jeg ikke har prøvet den nyeste versjon af CKEditor.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. oktober 2010 - 18:47 #5
Jeg undskylder lige for min første kommentar.. den kom inden jeg egentlig havde set hvad FreeTextBox er. Som jeg kan se så er det i stedet for en teksteditor som kan embedes i browseren, som en bruger så kan skrive på. I #2 kommer der dog nogle gode alternativer (deriblandt dem som aaberg nævner :) )
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
05. oktober 2010 - 18:49 #6
Tak aaberg_cc og heinzdmx :D

Vil helt sikker lige tage et kig på dem
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
05. oktober 2010 - 19:01 #7
aaberg_cc. Jeg valgte tinyMCE. Points vil jeg derfor gerne give til dig. Tak for hjælpen begge to (:
Avatar billede aaberg Nybegynder
05. oktober 2010 - 19:06 #8
Svar
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. oktober 2010 - 19:08 #9
Det er fair nok :) Vil bare lige pointere at det første link i det link jeg sendte til var til -> netop tinyMCE :)

Men fair nok når aaberg nu har lidt med at han har prøvet det, og at det fungerer godt
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
05. oktober 2010 - 19:52 #10
Hørt :) Syns altid det er svært at give point til den rigtige :s
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. oktober 2010 - 19:58 #11
Du kan jo godt dele dem imellem flere ;)

Har vi lagt et svar, så kan du markere os, og derefter dele point imellem os, du kan selv vælge hvor mange point du vil give til hver, som udgangspunkt er det 50/50

Ps. det behøver du ikke til den her tråd :) Der er alligevel ikke ret mange point i dette spørgsmål
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
11. oktober 2010 - 00:19 #12
nå ok. vidste jeg ikke :I