Avatar billede asger-l Nybegynder
04. oktober 2010 - 16:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk opdatering af MS_Accessdata i MS_Excel

Jeg har en Access version 07 (konverteret fra filformat 2000) og en Excel-fil version 07 (oprindelig dannet i version 03).

Mit problem består i, at nå kæden er dannet i Excel, så vises værdien 0, i stedet for den korrekte værdi fra Access-forespørgslen, som er 250.
Da jeg kørte rent office 03, var der ingen problemer.

Jeg tror selv, at det har noget med sikkerheden at gøre, men kan ikke finde årsagen. Har lagt databasen i et område, som der er givet tillid til.
Avatar billede mugs Novice
04. oktober 2010 - 17:00 #1
Hsr ikke ¨så meget forstand på Excel, men er der ikke noget der hedder makrosikkerhed, som kan sætes for høj?

Måske ikke den rigtige kategori.
Avatar billede asger-l Nybegynder
05. oktober 2010 - 15:04 #2
Makrosikkerheden er sat til lav.
Jeg skifter kategori på spørgsmålet til Excel.
Avatar billede mugs Novice
05. oktober 2010 - 16:50 #3
OK - Accepter dit eget svar, så får du dine point igen og lukker dermed spørgsmålet.