Avatar billede whodinie Nybegynder
04. oktober 2010 - 12:35 Der er 2 kommentarer

Programmering af en countdown.

Hej Eksperter.

Jeg skal bruge noget hjælp til både at programmere en countdown i c++, men også til at finde en god, og stabil, og frem for alt gratis host. Jeg håber i kan hjælpe mig.

På forhånd tak.
Avatar billede madand Nybegynder
04. oktober 2010 - 12:44 #1
Hurtig google søgning:
http://pastebin.com/UYR0naq3
Avatar billede nicklasw Nybegynder
07. oktober 2010 - 22:07 #2
Når du vil finde en host, så regner jeg med du vil lave noget CGI? Hvis det tilfældet vil madand's kode ikke fungere.... Hvis du kun skal have en countdown og det er til noget hjemmeside noget, så vil jeg nok anbefalde et andet sprog, da det vil være hurtigere at skrive i.

Dog kan det sagtens lade sig gøre uden de store problemer.