Avatar billede finb Ekspert
03. oktober 2010 - 12:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke afslutte spørgsmål - knap mangler

Jeg kan ikke annullere mit spørgsmål:
"Tæl ned og lever en spænding",
der mangler en knap til det.

Hjælp ! Mvh finb
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2010 - 12:17 #1
03. oktober 2010 - 12:17 #2
Avatar billede vejmand Juniormester
03. oktober 2010 - 16:28 #3
Hvis du vil annulere et spørgsmål, så sender du først selv et "Svar" som du så efterfølgende accepterer.
Så er spørgsmålet lukket.
Avatar billede finb Ekspert
04. oktober 2010 - 13:01 #4
Nej, jeg mangler den celle, hvor man skal sætte et kryds for at give point !

vh finb
Avatar billede vejmand Juniormester
04. oktober 2010 - 13:39 #5
Ja, det gør du, som jeg skrev til dig, så skal du først selv sende et "Svar", først da kommer feltet frem.  :-)

Når du sender et indlæg, skal du lige flytte den lille prik fra  "Kommentar" til "svar", så funker det.....
Avatar billede vejmand Juniormester
07. oktober 2010 - 18:01 #6
finb >> Jeg kan se du har været på Eksperten de sidste par dage, og at du også har svaret på et par spørgsmål.

Det er det samme du skal gøre, hvis du vil lukke et af dine egne spørgsmål, uden at uddele point. Send et "Svar" som du efterfølgende accepterer.

Hvis du vil uddele point til andre, skal du først be den/de du ønsker at tildele point, om at sende et "Svar" i stedet for en "Kommentar".

Så kommer "knappen" frem, og du kan lukke spørgsmålet.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
07. oktober 2010 - 18:02 #7
F.eks. i dette spørgsmål, http://www.eksperten.dk/spm/841470 der skal du lige be hjælperen om at sende et "Svar".  :-)
Avatar billede finb Ekspert
19. oktober 2010 - 11:06 #8
annuller
Avatar billede finb Ekspert
19. oktober 2010 - 11:09 #9
vejmand, send et svar, så du kan få point
Avatar billede vejmand Juniormester
19. oktober 2010 - 12:58 #10
Godt du fik det til at funke.  :-)
Da dette er et spørgsmål vedr. brugen af Eksperten, er det ok du selv tager point tilbage.

Så accepter du bare dit eget "Svar", så er spørgsmålet lukket igen.