Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
30. september 2010 - 15:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gøre vinduer mindre

Når man holder musen over ikonerne på taskbar i windows 7, kommer der nogle store billeder frem som man kan vælge imellem. ( såfrem man har flere vinduer åbne, f.eks 2 vinduer i internet explore ).

Kan man gøre dem mindre?
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
30. september 2010 - 17:01 #1
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
30. september 2010 - 22:07 #2
Hej

Nej det har intet med spørgsmålet at gøre.

Når du holder musen over et ikon, så kommer der et stort billede frem i en slags miniature visning. Jeg vil gerne fjerne det så det kun er selve navnet der kommer frem.

Den eneste måde jeg har fundet indtil videre, er ved at afslutte svchost.exe. men det gør dog også, at farven på selve taskbaren bliver ændret.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
02. oktober 2010 - 12:42 #3
Ingen hjælp.