Avatar billede danmarlin Praktikant
28. september 2010 - 12:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Program til at åbne .hst file

Hej,
Jeg har søgt højt og lavt for at finde et program der kan åbne mine .hst filer.
Filerne kommer fra et scada-program og indeholder trend-dataer, men kan bare ikke åbne dem normalt og jeg har prøvet et hav af forskellige programmer uden det er lykkedes at finde et som giver mig noget klar tekst.

ps. jeg ønsker ikke et program til at reparerer filerne.

håber nogen kan hjælpe herinde
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2010 - 13:14 #1
http://filext.com/file-extension/HST

http://www.forex-tsd.com/metatrader-4/8116-how-open-hst-file.html

ved ikke om det er nogen hjælp ellers vent på en der ved mere

m.v.h
Avatar billede danmarlin Praktikant
28. september 2010 - 13:30 #2
Jeg har prøvet metatrader men det er utroligt omstændigt og ikke helt det jeg søger.
Det andet er bare et scannerprogram for .hst fejl. Dem er der masser af, men det er ikke en fejlrettelse jeg søger.

Håber andre kan hjælpe
Avatar billede danmarlin Praktikant
13. oktober 2010 - 08:25 #3
Jeg har fundet et program hos Citect som kan åbne filerne.