Avatar billede daphne Novice
26. september 2010 - 20:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Historikvisning i Internet Explorer

Vi kører med internet explorer her i husstanden, og sidder i skrivende stund ved min mands bærbare, hvor jeg er ude af stand til at hitte historikken i hans søgninger for f.eks. 2, 3, 4 uger siden.

Tidligere lå denne funktion oppe ved siden af favoritter, men er ikke muligt at vælge via værktøjslinierne, og jeg kan ikke hitte det via hjælp-funktionen i IE.

Jeg kan godt finde den almindelig søge-funktion til hvilke sider, der har været besøgt, men ikke dato-relateret, og det er det jeg har brug for.

Er der nogen der kan hjælpe ??

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede jacla Nybegynder
26. september 2010 - 20:40 #1
Det nemeste var måske at spørge ham :)'

Du kan muligvis finde temp filerne.

C:\Users\XXX\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files
26. september 2010 - 20:51 #2
...ved min mands bærbare... - lad da hans ting være i fred...
Avatar billede claes57 Ekspert
26. september 2010 - 21:57 #3
#2 - du mangler at skrive, at spørger skal huske at lukke gamle spg før du svarer.

daphne - ie (og alle andre browsere) har haft en 'porno-mode' længe, så du ikke kan snage, hvis ikke data er ønsket udleveret.
Avatar billede daphne Novice
27. september 2010 - 08:16 #4
Rolig nu! - var fordi min MAND mangler hjælpen. Jeg kan ikke huske, hvor man finder det henne af, og hans browser er anderledes end min.

Så var ikke for at snage, at jeg har siddet ved hans pc, men var ham selv, der bad om hjælpen.

Så hvordan finder han så historikken på sin pc ??

Mvh.
Gitte Daphne
Avatar billede daphne Novice
27. september 2010 - 08:23 #5
#3>
Jeps, ville også være rart, hvis der kom nogen brugbare svar, men de sidste 2 åbne spørgsmål jeg har liggende - foruden dette nyoprettede mangler jeg stadig et svar til, så derfor forbliver de åbne indtil videre.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. september 2010 - 09:50 #6
den pæneste (?) løsning er
http://nirsoft.net/utils/iehv.html
men ellers kan man i ie : funktioner/internetindstillinger - fanebladet generelt, under browserdata klik på indstillinger, og så vis filer. Man kan der klikke på feltet 'internetadresse' og dermed få listen sorteret efter adresser.
Avatar billede daphne Novice
17. november 2010 - 09:13 #7
Mangler stadig en mere hensigtsmæssig løsning, men spørgsmålet har været åbent for længe, så derfor bliver det hermed lukket igen.

Mvh.