Avatar billede nielsnielsen Nybegynder
26. september 2010 - 12:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer kan ikke vise websiden (Facebook login)

Hej.
Jeg har problemer med at logge ind på Facebook.
Alt andet kører som det skal Hotmail, DR.dk, alt.
Torsdag den 26. september om aftenen var et generelt problem som var rapporteret og kendt.
Har ved en Google søgning ikke kunnet se at der et generelt problem nu. Det må være min maskine eller opkobling der er noget galt med.
Jeg har restoret systemet tilbage til en dato hvor jeg ved det virkede, kør full scan(Microsoft Security Essential) og kørt CCcleaner med oprensning af cookies.
Køre opkoblet med 3Connect, har en mistanke om at forbindelsen ikke er hurtig nok,,, Men altså, det er vel TCPIP der snakkes, og når nu alting ellers virker som det skal, uden mærkbare forsinkelser, det er da sært...
Nogen ideer?
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2010 - 12:53 #1
Ifølge en igangværnde debat, på jubii-debatforum, er det kunder på 3's net (Oister og 3) der har problemet..
Jeg har det osse selv, fra begge mine maskiner, med hvér deres oister-abb.
Avatar billede lurkian Nybegynder
26. september 2010 - 13:08 #2
Begge mine maskiner den ene 3. og den anden oister kan heller ikke kommer på .. mine telefoner går på med det samme , og de venner som jeg har snakket med idag som ikke har 3 eller oister kan godt komme på så det kunne godt tyde på at det ER 3. og Oister der er probs med..

Syntes bare at det lyder underligt at et helt netværk ikke kan komme på??
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2010 - 13:16 #3
Ifølge den anden debat, jeg referede til før, ved 3 godt at der er en fejl, men de ved ikke hvor, og hvornår den løses..
Avatar billede nielsnielsen Nybegynder
26. september 2010 - 13:26 #4
Har lige prøvet med Firefox.
Det hjalp ikke. Men til forskel fra Explorer 'slipper den ikke, i hvert fald holder den ved endnu.
Glemte at skrive at jeg kører XP proffesional med nyeste opdateringer på.
Har ovenikøbet tilføjet https//www.facebook.com som websted jeg har tillid til.
Jeg kom ind i morges på 10. forsøg i en ganske kort tid.
Jeg tror også at det er 3Connect mobil opkoblingen der halter, nu lægger jeg normalt ikke mærke til hastigheden, for det har kørt upåklageligt. Men nu var jeg lige inde og se, den kører lige under 1MB/s i download. Det er jo ikke alverden, jeg tror da også¨at jeg 'normalt' eller tidligere har haft bedre hastigheder...
Jeg bor på Sydsjælland, ved ikke lige hvor den nærmeste sendemast står.  Men det er da muligt at der er en mast der er stået af, eller trafikken bare er høj i øjeblikket
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2010 - 13:58 #5
Nu sidder jeg i Køge, og kan se 3G-antennerne, hvis jeg går ud på min altan og kigger til venstre..

Så jeg tror næppe at det er en enkelt mast..
Avatar billede nielsnielsen Nybegynder
26. september 2010 - 15:10 #6
Nu er jeg kommet på.
Søgte på Google: 'Kan ikke finde websiden facebook'
Fra bunden af den første side valgte jeg vis oversættelser fra engels til dansk.
Og her tog jeg det første link, tror jeg og endte her:

http://translate.google.dk/translate?hl=da&langpair=en%7Cda&u=http://www.facebook.com/topic.php%3Fuid%3D21672041256%26topic%3D4379

På den side er der et link til Facebook, det prøvede jeg 'for sjov', det virkede...

Spørg mig ikke hvorfor...
Avatar billede Lars_L Nybegynder
26. september 2010 - 15:13 #7
Avatar billede Lars_L Nybegynder
26. september 2010 - 15:15 #8
Avatar billede nielsnielsen Nybegynder
26. september 2010 - 15:31 #9
Jeg lader den lige stå åben lidt.
Har lavet en fejlrapport til 3Connect, tror at det er dem der har problemet på en eller anden vis.
Vil gerne have en tekninsk forklaring på et tidspunkt.
Men http://translate.google.dk/translate?hl=da&langpair=en%7Cda&u=http://www.facebook.com/topic.php%3Fuid%3D21672041256%26topic%3D4379 virker. Og nu skal jeg ikke lige af Facebook med det samme.
Avatar billede nielsnielsen Nybegynder
27. september 2010 - 07:50 #10
Her til morgen den 27-9-2010 kan jeg godt komme på Facebook ad normal vej.
Jeg lukker denne her incident.
Problemet er ukendt, men løst.
Lukker også fejlrapporten til 3Connect.