Avatar billede Mafedet Nybegynder
26. september 2010 - 10:31 Der er 8 kommentarer

Kan ikke komme på Facebook

Jeg har Windows Vista
Chrome og IE

I nat lukkede jeg min computer som jeg plejer og da jeg skulle åbne den i morges kom der en fejlmelding og at computeren ville prøvet at rep. det.

Så åbnede den op som normalt og jeg kan nu komme på nettet.

Alle mine normale sider fungerer, undtagen Facebook.

Hverken i IE eller Chrome, hvad i al verden er der gået galt??
Avatar billede Mafedet Nybegynder
26. september 2010 - 10:33 #1
PS...jeg kan godt komme på FB via min mobil.
Avatar billede 2Mida Praktikant
26. september 2010 - 11:44 #2
Dobbelt check lige at du ikke har blokeret cookies fra FB - Internet explorer, Tools, Internet options, Privacy, Sites og kig listen igennem

..Ole
Avatar billede Mafedet Nybegynder
26. september 2010 - 14:19 #3
jeg formoder det på dansk er:Funktioner-Internetindstillinger-beskyttelse af personligeoplysninger-websteder???

Der er FB tilføjet som websted der er tillid til.
Avatar billede Mafedet Nybegynder
26. september 2010 - 14:27 #4
Nu har jeg lige prøvet at logge på igen...siden kom frem, jeg kom ind....men siden var "død". Jeg kunne intet gøre derinde. Intet virkede. Da jeg opdaterede blev jeg smidt af igen og kan ikke komme ind igen.

Chrome siger bare oooops chrome kan ikke finde siden :(((
Avatar billede Lars_L Nybegynder
26. september 2010 - 15:11 #5
Jeg har samme problem og det er ikke din computer der er noget galt med. Jeg formoder at du bruger 3 eller oisters netværk og det er der fejlen ligger.

http://www.eksperten.dk/spm/919737
http://dindebat.dk/sporge-jorgen/722318-er-facebook-nede-igen.html
Avatar billede Lars_L Nybegynder
26. september 2010 - 15:17 #6
Avatar billede Mafedet Nybegynder
26. september 2010 - 15:22 #7
Ja jeg har oister...men har ikke haft problemer før....prøver lige det du foreslår.
Avatar billede Mafedet Nybegynder
26. september 2010 - 15:41 #8
Er kommet ind af en eller anden adgang jeg nu ikke kan huske :D