Avatar billede gmiran Nybegynder
25. september 2010 - 18:41 Der er 4 kommentarer

Skype credit

Jeg har lige modtaget jeres mail vedr. Skype konto og fulgt det I skriver om at gå ind i "Konto" og "Buy more credit" og fjernet markeringen ved automatisk opfyldning. Men der er ingen steder, hvor jeg kan bekræfte det (eller gemme) og så er markeringen der stadig næste gang jeg kiggede. Hvordan kan jeg få markeringen slået fra permanent (altså bekræfte det ?
Genia Miran
g.miran@hotmail.com
25. september 2010 - 19:25 #1
Som du HAR fået at vide flere gange; bliv i den oprindelige tråd !!! OG vend pænt tilbage dertil !!!
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/gmiran
Avatar billede gmiran Nybegynder
25. september 2010 - 19:47 #2
Jeg har også fulgt jeres anvisninger vedr. "settings & extras" men der ikke noget disable jeg kan klikke på ved auto-rechaege. Også her kan jeg fjerne markeringen ved auto-recharge, men heller ikke her bekræfte eller gemme det, så markeringen er der jo bare igen næste gang, jeg kigger.
Undskyld hvis jeg ikke følger den samme tråd, men jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg gør det.
g.miran@hotmail.com
Avatar billede gmiran Nybegynder
25. september 2010 - 19:56 #3
Ja jeg har fået det at vide, men jeg vidste ikke hvordan jeg blev i den oprindelige tråd ! Jeg undskylder.Jeg håber du alligevel vil svare på mit spørgsmål.
g.miran@hotmail.com
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2010 - 21:26 #4
ØHhhh!!! WTF!