Avatar billede Slettet bruger
23. september 2010 - 17:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samle 2 indbakker til 1

Har en installation med Outlook, hvor jeg har oprettet en ny konto og slettet den gamle. Problemer er, at jeg nu har 2 indbakker. Alle mine gamle mails ligger i den gamle konto og nye mails kommer i den nye indbakke. Hvordan samler jeg mine mails, så de kommer i den gamle indbakke?
Avatar billede nfssister Forsker
23. september 2010 - 17:53 #1
Træk mails fra den gamle indbakke over i den nye. Du kan markere end mails fra den gamle indbakke, og så trykke Ctrl + A. så markere den alle mails. Så trækker du den bare over i den nye indbakke.

Derefter sletter du bare den gamle datafil.
Avatar billede ptj_11 Forsker
23. september 2010 - 22:08 #2
Det vil ikke hjælpe dig andet end til næste gang, du henter post.
Din gamle indbakke korresponderer med din gamle konto, og den nye meddin nye konto, så derfor vil alle nye emails lande i den nye indbakke fremover.
/ptj_11
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2010 - 20:17 #3
brugte den hårde måde. slettede outlook og de gamle mails - installerede derefter outlook påny, med kun én indbakke...