Avatar billede whitewolfie Nybegynder
23. september 2010 - 16:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

login på anden pc?

Hej.

Nogen der ved hvordan man logger ind på sin email I Outlook Ekpress, altså på en anden computer.? Håber det er muligt.!

På forhånd tak
Avatar billede vejmand Juniormester
23. september 2010 - 17:10 #1
Outlook Express er jo bare et post-program, hvor du har oprettet din e-mail konto.
Hvor har du din e-mail adresse?

Det er jo nok web-mail du skal ha fat på i stedet, hvis du har det.
Avatar billede vejmand Juniormester
23. september 2010 - 17:20 #2
whitewolfie >> Er der nogen speciel grund til du ikke lukker dine gamle spørgsmål?
Avatar billede whitewolfie Nybegynder
23. september 2010 - 17:36 #3
Tænkte det nok. Det er ikke mig som bruger OE, så ville lige høre for en som gør.

Ja. Den specielle grund er, at jeg ikke aner hvordan.
Avatar billede nfssister Forsker
23. september 2010 - 17:55 #4
du kan installere LogMeIn på den maskine hvor outlook kører på, så kan du se din post den vej igennem.

www.logmein.com

Det er ganske gratis og virker perfekt.
Avatar billede vejmand Juniormester
23. september 2010 - 17:55 #5
Okay, jeg har ellers fortalt dig hvordan en gang, men det gør jeg da gerne igen.  :-)

http://www.eksperten.dk/spm/884540