Avatar billede OleHimself Nybegynder
23. september 2010 - 13:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows live id logon boks

Hejsa

Hver eneste gang jeg skal tjekke mails i Windows live mail programmet popper der boksen op: Log på Windows live..
Jeg bruger det ikke og har slettet min windows live profil, men kan ikke slippe af med den irriterende boks som jeg skal trykke annullere på før at mail programmet starter op.
Har tjekket på nettet for løsninger og har fundet nogle. De virker blot ikke for mig :-(

Kan i hjælpe ?

Bruger Win Xp

Mvh
Ole
Avatar billede OleHimself Nybegynder
23. september 2010 - 13:20 #1
Skal siges at jeg har prøvet at afinstallere hele Windows live og geninstallere.. Men den boks hænger ved..
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2010 - 13:23 #2
du kan da ikke bruge en windows live email, hvis du har slettet din windows live ?

et simpelt "husk password" sku da være nok til at den aldrig spørger dig om det igen.

det var nok en dårlig ide at slette noget inde i windows live websitet..      istedet for at slette, kan du jo bare lade være med at skrive nogle oplysninger i den, undtagen dem der kræves.

jeg vil foreslå du laver en ny live konto, og lader være med at slette noget i den.
Avatar billede OleHimself Nybegynder
26. september 2010 - 00:03 #3
Hejsa

Jo det kan jeg godt.. Dvs jeg mente at jeg havde slettet kontoen, men det kan man så ikke uden videre. Man kan in-aktivere den. Jeg brugte jo ikke mailen online på Windows live. Men havde en alm. pop3/smtp mail. Men har sat kontoen på windows live igang igen, så den blot logger på når jeg starter mail programmet.. Ikke den løsning jeg ville bruge men det er så den jeg brugte, så jeg slipper for den irriterende pop op boks :-)