Avatar billede sunliner Nybegynder
18. september 2010 - 15:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\ACPI.sys

Min bærbare er gået kold ca. 2 dage efter at jeg har skiftet harddisken ud og installeret windows 7 på den.(født med vista på den gamle harddisk)

Jeg får hele tiden en fejl hvor  C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\ACPI.sys mangler eller er beskadiget.

skal også lige sige at jeg får en melding om ar harddisken kan tage skade selvom den er helt ny og skal fortsætte ved at trykke f1, hvor windows 7 så skulle have kommet, men som overstående fejl så fremkommer.

hvad gør jeg nu?
Avatar billede Jensen DK Novice
19. september 2010 - 07:34 #1
Har du haft internet adgang under indstalationen af W7? hvilket antivirus program har du på PCen?
Avatar billede sunliner Nybegynder
19. september 2010 - 13:46 #2
nej mener ikke der var internetadgang. der var norton 360 på den, men nu er den bærbare helt død, der er helt sort skærm
Avatar billede Jensen DK Novice
20. september 2010 - 07:13 #3
Har du mulighed for at genindstallere W7? så prøv.
Avatar billede sunliner Nybegynder
18. november 2010 - 22:53 #4
tak for hjælpen , nu prøver jeg så at lukke denne tråd
Avatar billede Jensen DK Novice
19. november 2010 - 07:17 #5
Hvad løste problemet?