Avatar billede hlt Juniormester
17. september 2010 - 12:54 Der er 1 løsning

Routing i .net 4.0

Jeg er igang med at oprette routing på mit website. Og jeg har prøvet med et eksempel. Det virker egentligt også fint nok. Jeg vil have systemet til at vise tilbage til den samme side, og ud fra det link der er trykket på i menuen, skal der vises en tekst der svarer til linket. Jeg kan også godt hente urlen ud og vise i en label (for test), men når den viser urlen sætter den f.eks "?length=7 efter urlen. Jeg henter urlen ud ved at skrive:
"Page.GetRouteUrl("content")" til en label.
Hvorfor skriver den det og hvordan slipper jeg af med den ekstra parameter på urlen?
Avatar billede hlt Juniormester
11. december 2011 - 20:10 #1
lukker