Avatar billede jimmif Nybegynder
17. september 2010 - 09:30 Der er 7 kommentarer

geninstallation af Dell Dimension 8300

Jeg skal have geninstalleret min dell. Jeg har en stak cd'ere til at geninstallere men har desværre mistet manualen. vi havde strømsvigt så den slukkede ret brat. Desværre var batteriet på den fladt, så nu starter den op med blå skærm og fejlmeddelse. Den er desværre så gammel at det eneste råd jeg fik fra dell var at jeg kunne købe en ny.
Avatar billede KHHP Juniormester
17. september 2010 - 10:22 #1
Der siger Dell så de kan tjene penge på det, men med den stak CD'er kan du geninstallere Windows på en nem måde.
Jeg skal lige vide om du kører Windows XP, Vista eller Windows 7?
Avatar billede osigaard Nybegynder
17. september 2010 - 12:13 #2
Link til Owner's Manual:(http://support.dell.com/support/edocs/systems/dim8300/en/om/M2972A02.pdf)
Link til Setuo Diagram (multilanguage: English, Danish, Finnish, Norwegian, Swedish):(http://support.dell.com/support/edocs/systems/dim8300/C0921em1.pdf)
Avatar billede jimmif Nybegynder
17. september 2010 - 14:18 #3
jeg kører xp. det fulgte med dell'en da jeg købte den.
Avatar billede jimmif Nybegynder
17. september 2010 - 15:11 #4
oisgaard.
tak for linkene. Desværre ser det ud til at den her gamle, udbrændte, bærbare acer med smadret skærm, som jeg fik gratis ikke kan køre pdf. Den stener når jeg prøver at åbne dem.
Avatar billede jimmif Nybegynder
17. september 2010 - 15:36 #5
nå. det kunne da heldigvis løses med en gevaldig update.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. september 2010 - 16:11 #6
Har du forsøgt strøm knebet, med at fjerne alt strøm fra den (batteri og strøm) og trykke på startknappen i 10 sek. Genmontere og herefter starte pc?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. september 2010 - 16:12 #7
Ups du har fået den op at køre.