Avatar billede Wacky89 Nybegynder
15. september 2010 - 21:33 Der er 8 kommentarer

Min skærm flimrer i forskellige farver

Hej min skærm er begyndt at flimrer helt vildt i flere farver også når den booter. Jeg har prøvet at tage grafikkortet ud og renset det med vatpinde i blæseren. Jeg tror næsten ikke det er skærmen, men har dog ikke prøvet at sætte en anden til.
Jeg har prøvet at tjekke temperatur i biosen på ram osv. den er normal. Men nu er det blevet helt ekstremt og kan ikke gøre noget på pcen. skriv tilbage hurtigst muligt!

Det er et GeForce 8800 GTS 640MB
jeg bruger windows xp home edition
15. september 2010 - 21:45 #1
... der er dog 'simpelt' at prøve ->

* Skærmen på en anden PC
* En anden skærm på PC'en
Avatar billede Wacky89 Nybegynder
15. september 2010 - 21:54 #2
det er ikke skærmen. har lige prøvet nu her
Avatar billede nickwan Nybegynder
15. september 2010 - 22:08 #3
har du prøvet et andet grafikkort?
Avatar billede Wacky89 Nybegynder
15. september 2010 - 22:11 #4
jeg har ikke lige et andet til at ligge
Avatar billede nickwan Nybegynder
15. september 2010 - 22:17 #5
eventuelt se om du ikke kan låne et?
Avatar billede Wacky89 Nybegynder
15. september 2010 - 22:21 #6
kan godt være men.. Tror du ikke næsten kun det kan være grafikkortet når min skærm virker fint? hvad ellers skulle det være?
Avatar billede nickwan Nybegynder
15. september 2010 - 22:27 #7
jo det kan næsten kun være det, men der er ingen grund til at investere i et nyt grafikkort før du er sikker på, at det er der fejlen er:)
16. september 2010 - 06:14 #8
Jo - grafikkort = RIP!!!

(Har oplevet det beskvevne to gange før...)