Avatar billede torotune Nybegynder
15. september 2010 - 15:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med 2 AJAX-controls på en side

Hej,

Jeg har et problem når jeg har flere AJAX extendere på samme side. Eksempelvis har jeg et asp:panel som har tilføjet en CollapsiblePanelExtender og en AlwaysVisibleControlExtender.

Det ligger i toppen. Nedenunder har jeg et Grid hvor der er nogle checkbokse som har tilføjet en ToggleButtonExtender med billeder der gør det ud for on/off.

Men når jeg folder CollapsiblePanel'et ud, rager dens indhold ned over mine Togglebuttons - men indholdet kommer til at ligge bag dem, således at mine Togglebuttons er placeret ovenpå mit CollapsiblePanel hvilket ikke ser smart ud.

Er der nogen der kender til problematikken, jeg har oplevet det førhen med andre AJAX-extendere.

Hvis jeg sætter z-index:1; på det DIV som mit CollapsiblePanel folder ud, virker det fint, og mine Togglebuttons lægger sig bag panelet - men så holder mine Togglebuttons op med at virke

:-S
Avatar billede janus_007 Nybegynder
15. september 2010 - 18:58 #1
Lyder som noget værre Microsoft-hø, og ja.. jeg har oplevet problematikken for år tilbage.
Jeg skiftede over til at lave det selv i Javascript og nu med jQuery er det blevet endnu nemmere.
Avatar billede torotune Nybegynder
18. september 2010 - 18:25 #2
Det er da i hvert fald noget hø. I Firefox virker intet under CollapsiblePanel som er foldet sammen, heller ikke alm. asp:buttons.
Avatar billede torotune Nybegynder
22. september 2010 - 13:49 #3
Oki, men jeg må bare vende mig til at det ikke virker optimalt.
Tak for indlægget Janus. Lukker herfra.