Avatar billede h_s Forsker
15. september 2010 - 09:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Åbne Access så man kan se tabeller

Jeg har en database, som jeg har lavet i 2003. Nu bruger jeg 2007, og jeg kan ikke få adgang til at rediger i tabeller, formularer mv.
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede supertekst Ekspert
15. september 2010 - 09:17 #1
Hvordan ser dit skærmbillede ud?

Prøv evt. at sende det - @-adresse under profil.
Avatar billede gnuff Praktikant
15. september 2010 - 09:18 #2
Det burde du kunne, det virker lidt som om det er filen der er ødelagt.
Jeg har selv lavet en database i 2003 og kan sagtens åbne den med 2007
Avatar billede h_s Forsker
15. september 2010 - 09:29 #3
Jeg kan sagtens åbne den og indtaste i min indtastningsformular. Men nu skal jeg rette i tabellerne. Jeg kan ikke finde der ind :-)
Avatar billede h_s Forsker
15. september 2010 - 09:50 #4
Har fundet en løsning: Hold Shift nede når jeg åbner databasen.
Tak for forsøget!