Avatar billede johnstigers Seniormester
13. september 2010 - 18:55 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvad sker der for denne bruger?

http://www.eksperten.dk/spm/348311
Fra indlæg #10 ...

Kan i ikke bare spærre den bruger på hans IP.
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2010 - 19:06 #1
Lyder som en psykisk syg teenager, ud fra måden at reagere og skrive på
Avatar billede mjdigital Nybegynder
13. september 2010 - 20:00 #2
Han virker da som en flink bruger?! :P Eller not hehe..
Avatar billede keysersoze Guru
13. september 2010 - 21:13 #3
hmm - har E fået en ny coadmin (#3) eller er det en wannabe?
Avatar billede frem-ad Professor
14. september 2010 - 07:39 #4
Få spørgsmållet slettet og brugeren spæret for fremtiden for det spørgsmål hører ingen steder hjemme i den verden vi gerne skulle have
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2010 - 14:14 #5
http://www.eksperten.dk/list/deltaget/peter1224

Knive er vist den store interese. Men det er jo ikke det der er formålet med E.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. september 2010 - 15:06 #6
Med hensyn til #3 saa er den originale traad fra 2003 og fcs var coadmin den gang.

Med hensyn til hvorfor nogen synes at det er sjovt at skrive intetsigende kommentarer i en 7 aar gammel traad har jeg ikke noget bud - det kraever nok at man er fagmand (psykiater).
Avatar billede frem-ad Professor
14. september 2010 - 16:19 #7
#5 vi andre bruger jo også E. til andet end lige computer (eks. biler - strøm) Men problemmet er jo når man begynder og snakke om et angrebsvåben som kun er bygget til at angribe med og ikke til spor andet.
Avatar billede keysersoze Guru
14. september 2010 - 18:07 #8
#7 - jeg er enig, men mener stadig ikke at man skal bekæmpe ulovligheder med ulovligheder og er man ikke coadmin må man ikke udgive sig for det.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. september 2010 - 18:55 #9
Hvem har udgivet sig for coadmin??
Avatar billede keysersoze Guru
14. september 2010 - 19:16 #10
kommentar #3 i det omdiskuterede spørgsmål - kan selvfølgelig ikke afvise at brugeren er coadmin, jeg har bare været af den opfattelse at snowball var den sidste.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. september 2010 - 19:20 #11
keysersoze> der er ingen der har udgivet sig for at være coadmin.
fcs var coadmin da http://www.eksperten.dk/spm/348311 blev oprettet.
Undertegnede har også været codmin.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. september 2010 - 19:21 #12
#10 spørgsmålet er fra 2003 :)
Avatar billede arne_v Ekspert
14. september 2010 - 19:26 #13
Som jeg bemaerkede i #6.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. september 2010 - 19:31 #14
Nemlig. Det så ikke ud til den var feset ind, så han fik den lige igen :)
Avatar billede keysersoze Guru
14. september 2010 - 21:57 #15
Jeg er klar over at der har været andre coadmins - men missede altså detaljen omkring årstallet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2010 - 16:58 #16
.