Avatar billede ilovernb Nybegynder
13. september 2010 - 17:45 Der er 3 kommentarer

Recovery uden drev

Heeej

jeg har lige været ude og købe en Acer Aspire Timelinex.
jeg skal lave nogle recovery diske med programmet,
"Acer eRecovery Management" som lå der da jeg købte den.
programmet beder mig om at vælge et drev,
MEN DER ER INTET DREV!
det vidste jeg godt da jeg købte den.
men programmet beder mig om at vælge, og der er ikke andre muligheder.??
HJÆLP!!
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
13. september 2010 - 20:41 #1
Nej, der er desværre ikke andre muligheder. Køb et billigt ekstern dvd-brænder og tre skiver, så skulle den være hjemme...
Avatar billede ilovernb Nybegynder
14. september 2010 - 14:14 #2
Okay, hvis min computer går i sort skærm efter jeg har tændt den, vil det eksterne drev stadig virke, så jeg kan genstarte den med diskene?
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
14. september 2010 - 22:33 #3
Ja, det burde det, med mindre din netbook går 100% ned og ikke kan starte. Som regel så registrer BIOS at der er en Ekstern USB-drev tilsluttet.