Avatar billede gre8dane Nybegynder
09. september 2010 - 23:49 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Glemt password

og kan dermed ikke komme ind på bærbar pc...Toshiba...det er en nevø's pc.
Der er XP på men han har sat noget ind så det ligner Win7...

Kan høre den booter op fra CD...men kan ikke se det...på forsiden som ligner Win7 står der...Klik på dit navn for at starte...men der er bare ikke noget navn.

Har kunne komme ind i fejlsikring....og fik rettet Administrator....og det gik fint lige indtil jeg startede den op normalt....og nu kan jeg heller ikke komme inde på fejlsikring.

Kan det laves ?
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2010 - 08:02 #1
måske er ikke prøvet i win 7 men denne her

http://ophcrack.sourceforge.net/

eller denne her

http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/

m.v.h
Avatar billede gre8dane Nybegynder
10. september 2010 - 11:16 #2
Hej

Det har jeg prøvet og kan ikke komme vidrer derfra..altså med ophcrack.

For det er galt på forsiden hvor der bare står Klik på dit navn for at starte.Men der står intet navn

Har prøvet at formater pc....men det kan ike lade sig gøre.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2010 - 12:45 #3
er den med recovery partition på så tryk f2 eller hvad der nu står under opstart og slå den hen på dvd og tag den derfra

hvis partitionen er låst på din harddisk og det kan ske laver man en gparted live cd og booter op på og fjerner den ødelagte partion og opretter en ny

http://gparted.sourceforge.net/livecd.php

det gøres sådan her

http://gparted.sourceforge.net/screenshots.php

jeg har ikke prøvet på usb pen men det skulle den kunne
Avatar billede gre8dane Nybegynder
10. september 2010 - 18:49 #4
Det er prøvet....og kan høre den tager cd...men kan intet se.

Prøver med det nye link du har sendt..og vender tilbage.
Avatar billede gre8dane Nybegynder
10. september 2010 - 20:18 #5
hej igen er derinde med cd nu.....men kan ikke helt finde ud af hvad det er jeg skal...
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2010 - 07:27 #6
med hvilken cd mener du
Avatar billede gre8dane Nybegynder
12. september 2010 - 10:31 #7
Hej......det link du gav....Har fået den til at virke....kendte en der fik lagt nyt styresystem ind.

Tak for dine svar og point er på vej...*SS*
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2010 - 15:37 #8
du skal ikke lægge et svar -det er meningen jeg skal lægge et du accepterer

så marker svar #8 og accepter
m.v.h
Avatar billede gre8dane Nybegynder
13. september 2010 - 06:45 #9
du skal ikke lægge et svar -det er meningen jeg skal lægge et du accepterer
#8
Avatar billede gre8dane Nybegynder
13. september 2010 - 06:46 #10
prøver...men syntes ikk jeg kan få det til at gøre som jeg vil....
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2010 - 08:00 #11
tryk på spørgsmål #8 og accepter
så let er det
Avatar billede gre8dane Nybegynder
19. oktober 2010 - 14:18 #12
Avatar billede gre8dane Nybegynder
19. oktober 2010 - 14:20 #13
Undskylder det meget sene svar.....håber du nu har fået dine poient og takker igen for hjælpen.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. oktober 2010 - 15:03 #14
gre8dane >> Du accepterede dit eget "Svar", og tog dermed pointene tilbage......
Avatar billede gre8dane Nybegynder
20. oktober 2010 - 22:00 #15
Øv.....prøver igen....*GG*
Avatar billede gre8dane Nybegynder
20. oktober 2010 - 22:05 #16
Føler mig virkelig mega dum lige nu.....men kan ikke komme til at give de poient...prøver men syntes ikke jeg kan komme afsted med det.....
Avatar billede vejmand Juniormester
21. oktober 2010 - 00:07 #17
Nej, det kan du ikke når du har taget dem tilbage.
Du kan derimod oprette et nyt spørgsmål med titlen:  Point til treatmenice