Avatar billede cskott Nybegynder
09. september 2010 - 08:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dele outlook 2007 kalender

Hej,

Er der nogen der kender et program (må gerne være gratis) :-) der kan dele en outlook kalender.
Det drejer sig om et lille kontor med en 3-4 brugere.
Og det er sådan set kun den ene der skal dele sin kalender til de andre.

Jeg har prøvet den der udgive funktion til office online der er i outlook, men jeg synes ikke den virker så godt.
Avatar billede niller10 Nybegynder
10. september 2010 - 08:57 #1
ja, Mxhotel.no har denne løsning.
Bruger ICEWARP mailserver med et add-on i outlook som giver en del gode muligheder. Så som at oprette regler fra outlook som gemmes på din konto og virker på webmail eller fra en anden installation.

Delt kalender.
Delt kontakter
Delt opgaver
Delt noter
Delt journal
osv osv.

Ta en kig på www.mxhotel.no under video support..

siden er ved at blive redesignet men tror det bare er at ta kontakt til support@mxhotel.no og få en snak.
Avatar billede cskott Nybegynder
10. september 2010 - 09:24 #2
Jeg kan ikke rigtig finde noget om dette på mxhotel. Og koster det noget?
Avatar billede niller10 Nybegynder
10. september 2010 - 09:40 #3
Hej Cskott

Den video som viser "hvor dan syncronisere" giver et indblik i hvordan det add-on virker mod mail serveren.

Når du opretter en kalender aftale syncroniseres den til en personlig webmail hvor der er kalender osv.

De bruger der skal have tilgang til den kalender installere samme add-on og med den delte bruger konto og får samme kalender oplysninger..

Kan gi dig en "face-to-face" demo hvor vi "mødes" på Skype og med teamviewer hvor du kan se min skjerm..
find mig på nordic-it.no ( Skype )

Vh.

Niller
Avatar billede cskott Nybegynder
10. september 2010 - 13:19 #4
Hej, jeg tror jeg har fundet en anden løsning workgroupshare den ser lovende ud. :-)

Men tak for hjælpen :-)
Avatar billede cskott Nybegynder
23. september 2010 - 19:31 #5
Lukker