Avatar billede kiara Nybegynder
08. september 2010 - 14:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ekstern modtagelse af mail i security group fejler

Jeg har i Exchange 2010 oprettet en security-group under distribution group. Herefter har jeg i AD tilføjet to members som skal modtage de mails man sender til den nyoprettede security group. Det går også fint, så længe man sender internt, men det lykkes ikke når man sender eksternt.

Nogen der kan gøre min dag lidt lettere???

:-) Kiara
Avatar billede riversen Nybegynder
08. september 2010 - 17:30 #1
hvad sker der når man forsøger?
Avatar billede kiara Nybegynder
08. september 2010 - 19:06 #2
Jeg får en tilbagemelding om at den ikke kan leveres da leveringen til adressen er begrænset.
Avatar billede riversen Nybegynder
08. september 2010 - 19:46 #3
åbn gruppen i EMC'en. Under mail flow settings --> message delivery restrictions. Er det hak i "require that all  senders are authenticated"?
Avatar billede kiara Nybegynder
09. september 2010 - 07:15 #4
Yep...
Avatar billede kiara Nybegynder
09. september 2010 - 07:19 #5
Gik ud fra at det måske var det der var galt, så jeg fjernede hakket og nu virker den :-)

Opretter du et svar, så får du pointene :-)

Tak, tak, tak, Kiara
Avatar billede riversen Nybegynder
09. september 2010 - 08:48 #6
nemli' ja :)... behold bare pointene...
Avatar billede kiara Nybegynder
27. september 2010 - 11:16 #7
Ok, tak :-)