Avatar billede aofglad Praktikant
08. september 2010 - 10:27 Der er 2 kommentarer

reset domain admin password under win2003 server?

How do I reset domain admin password under win2003 server, and what do I have to be aware of?
I look for a guide, too.
Avatar billede riversen Nybegynder
08. september 2010 - 17:46 #1
There's not ONE domain admin. If you mean the Administrator account just right click it and reset the password. The only risk is if you've made configurations (i.e scheduled tasks) that uses this account and password.
Avatar billede aofglad Praktikant
07. februar 2011 - 09:18 #2
tak for svar
spørgsmål lukkes.