Avatar billede bech1992 Nybegynder
08. september 2010 - 09:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gemme navn fra fil i database

Jeg er i gang med et site hvor brugeren kan uploade en fil fx. et stykke musik eller billede, jeg har fået fileuploaderen til at virke, men jeg bare et problem og det er at: når den uploader filen, kan man så få den til at gemme filnavnet i databasen?? hvis ja, hvordan gør man?
Avatar billede hrc Mester
08. september 2010 - 09:44 #1
bech1922: Vil du selv kunne give et konstruktivt svar udfra den beskrivelse - og hører det overhovedet til under SQL-server? At lave en insert into eller en update er ikke problemet. Det er at få sendt filnavnet fra brugeren til serveren.
Avatar billede bech1992 Nybegynder
08. september 2010 - 09:48 #2
HRC: kom vidst til at skrive det lidt for hurtigt, flytter tråden i samme omgang, hvis du smider et svar, kan du få de point her:-)
Avatar billede keysersoze Guru
08. september 2010 - 09:53 #3
PHP, ASP, ASP.NET...?
Avatar billede hrc Mester
08. september 2010 - 11:23 #4
Nej tak. Det er helt fint.
Avatar billede bech1992 Nybegynder
09. september 2010 - 09:12 #5
lukket