Avatar billede JW2 Nybegynder
06. september 2010 - 13:53 Der er 1 løsning

Nogen der har erfaring med Western Digital backup software

Hej

Jeg har købt en Western Digital Passport Essiential og har haft brug for den back up jeg har på den.

Men jeg har efterfølgende ikke helt tiltro til den backup den laver. Alle mine mails har f.eks. fået afsender og modtager dato som d. 10-01-1970!! ikke særligt fedt. og viser jo egentlig at WD softwaren ikke er sikker eller er det mig der gør noget galt.

Man kan udfører en genoprettelse af computeren med WD softwaren, men det er egentlig bare en kopiering af filer over på systemet - hvorefter man selv skal flytte rundt med filer og mapper. Syntes ikke det fungerer optimalt

Derfor vil jeg ud og have fat i et backup medie der kan restore computeren som den så ud ved sidste backup med drivere, software og hele baduljen - er det muligt at få??
Avatar billede JW2 Nybegynder
04. januar 2011 - 11:54 #1
Lukket