Avatar billede fancy Mester
05. september 2010 - 23:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Link

Hvordan kan det være at et link ikke bliver vist rigtigt?

Jeg har lige sendt en mail til ca. 300 mail adresser hvor de for jeg kunne værer sikker på de havde læst min mail skulle klikke på et aktiverings link som jeg medsendte i mailen når de klikker på linket køre der en update og skever et 1 tal i db så kunne jeg se de havde klikket på linket.
Men linket blev ikke vist som et link alle steder, jeg har spurgt ind til hvad for et mail prg. der blev brugt ca 90% brugte outlook. od de sidste webmail hos forskelige udbyder

Linket ser såden her ud

http://domain.dk/sti/fil.php?tid=286

Jeg har sendt mailen med outlook hvor jeg blot flettede fra word.
Avatar billede leif Seniormester
06. september 2010 - 08:55 #1
Du kan IKKE sikre at det vises korrekt, da du ikke kan kontrollere hvordan et givet mailprogram viser en mail og hvordan sikkerheden er sat op.
Avatar billede fancy Mester
06. september 2010 - 09:47 #2
Øv så var det var det en dårlig løsning jeg havde valgt

Tak for info

Læg et svar.
Avatar billede leif Seniormester
06. september 2010 - 10:36 #3
Men det er det samme med fx. et billede eller hvis der anmodes om Afleveringskvittering osv. du kan IKKE kontrollere hvordan modtagers mailprogram vil reagere på en mail.