Avatar billede hyrup Nybegynder
03. september 2010 - 14:53 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Caps lock virker ikke men er flyttet til N

Hej

Jeg sidder med en hp bærbar, hvor Caps lock virker ikke men er flyttet til n , Alt Gr, del ?????

Tastaturet blev tørt af med en tør klud og nu virker det ikke rigtigt...
Den kører men Win 7..

Er der en der har en god ide..

På forhånd tak.. :-)
Avatar billede LNG.DK Novice
03. september 2010 - 17:27 #1
Kontroller lige at du ikke har en funktionstast der er aktiv (FN-tast på dit keyboard) hvis det er en bærbar.
Avatar billede bernhardtjessen Nybegynder
03. september 2010 - 20:20 #2
Er tastaturet sat op med det rigtige sprog?
Avatar billede hyrup Nybegynder
03. september 2010 - 22:00 #3
Ja fn tasten virker fint på de funktioner.
Sproget er sat til dansk så det er ikke det.
Jeg har prøvet at fjerne det under enhedhåndtrering og så installere det igen, det virkede heller ikke..
Avatar billede LNG.DK Novice
04. september 2010 - 11:53 #4
Har du haft kammerater på besøg som har haft din computer under kærlig behandling? Lavet en joke med dig, måske?

Gælder fejlen i alle programmer eller er det kun i f. eks word det driller?
Avatar billede hyrup Nybegynder
04. september 2010 - 12:08 #5
:-)
Næ der er ikke andre der har pillet ved den... :-)

Ja det er over det hele, selv når der ikke er nogle programmer åbne kan jeg slå caps lock til med n men ikke med caps lock. Hvis jeg holder caps lock nede mens jeg skriver, bliver caps lock i den stilling den er i.
Avatar billede LNG.DK Novice
04. september 2010 - 12:18 #6
Det kunne godt lyde til at du skal have renset dit tastatur. Har du spildt noget i det?
Avatar billede hyrup Nybegynder
04. september 2010 - 12:22 #7
Nej det har jeg ikke, men det var i forbindelse med at det blev tørt over med en tør klud og under opstart af maskinen.. :-/
Avatar billede hyrup Nybegynder
06. september 2010 - 22:47 #8
Er der ikke nogle ider..
Kan der hjælpe at geninstallere eller er det nyt keyboard.. :-(
07. september 2010 - 06:29 #9
...nyt keyboard... er nok det letteste ...
Avatar billede hyrup Nybegynder
07. september 2010 - 16:41 #10
Jo men hjælper det ???
Kan det ikke bare være en indstilling der skal rettes.
08. september 2010 - 20:23 #11
Gentager #9 !!!

(Så LÅN et i få 'sekunder' !!!)
Avatar billede hyrup Nybegynder
20. september 2010 - 08:57 #12
Ja men det er lidt svært at låne et til en bærbar....

Men det er gået i sig selv igen, men jeg tror at det er en tast eller to der har sidet fast også er gået løs igen...

Så i har nok ret i at det var keyboadet der var noget galt med..

I kan skrive et svar så skal i nok få point for rigtigt svar..:-)
20. september 2010 - 09:28 #13
Ping...
(Det var så et [svar]...)
Avatar billede hyrup Nybegynder
02. december 2010 - 18:13 #14
Ups sorry havde lige glemt dig... :-)