Avatar billede jonpet Seniormester
01. september 2010 - 18:30 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Nulstillig af windows Adgangskode.

Hej

Jeg har en bærbar pc, med ( Windows vista Home basic )
og jeg har så glæmt min windows Adgangskode. ( Adminstrator Kode )
Når jeg så genstarter Windows, og prøver at komme ind på min windows Bruger konto.
står der under feltet hvor jeg skal skrive min kode, at jeg har mulighed for at nulstille min
adgangskode,  den trykker jeg så på og en " Guide " starter... som hedder
( Guiden Nulstil Adgangskode ) og den skriver så....
- Hvis du har glemt adgangskoden til denne brugerkonto og ikke kan logge på,  kan du
  bruge guiden til at nulstille Adgangskoden..  ( Lyder ellers godt ) :(
  Men under denne tekst, skriver den så, Bemærk, der skal være opretet en diskette til
  nulstilling af Adgangskoden, før denn guiden kan bruges........
  og så spøger den om en diskette eller cd, med en adgangskodenøgle..
  hvor kan jeg få sådan en adgangskodenøgle hænne???
  eller er der en anden næm måde at løse problemet på.......
  Håber at i kan hjælpe mig.......

                                            Hilsen Brian.........
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2010 - 18:43 #1
http://support.microsoft.com/kb/321305/da

Denne er ti9l xp, men måske kan du bruge den alligevel ?
01. september 2010 - 18:46 #2
(Den 'diskette' eller CD er en som DU kunne have oprette da du første gang fik adgang/kode til PC'en... Hvis du ikke har gennemfør dette så......)

Der ER muligheder - men du bør/skal lige pænt følge op på dine tidligere ÅBNE GAMLE spørgsmål ? Point ude: 750 ? -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/jonpet
http://www.eksperten.dk/faq

... så vender jeg/vi - måske - tilbage til dig ...
Avatar billede jonpet Seniormester
01. september 2010 - 18:46 #3
Ok Tak..
den prøver jeg lige
Avatar billede jonpet Seniormester
01. september 2010 - 18:57 #4
karise_larry

jeg fatter ikke helt hvordan poing systemet virker

kun meget få steder på mine gamle spørsmål kan jeg give poing..

så hvad gør jeg med de Point ude: 750 ?
01. september 2010 - 19:12 #5
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5

...En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan belønnes med point. Du beder vedkommende, i en kommentar, om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points
...
Avatar billede jonpet Seniormester
01. september 2010 - 19:15 #6
karise_larry

ok ,, vil det så sige at jeg skal gemmengå alle mine gamle spørsmål, og bede om et svar, fra den jeg syndes svare rigtigt???
Avatar billede vejmand Juniormester
01. september 2010 - 19:26 #7
jonpet >> Jep, det er lige nøjagtig sådan det fungerer.  :-)
01. september 2010 - 19:27 #8
Avatar billede jonpet Seniormester
01. september 2010 - 20:01 #9
karise_larry

Så har jeg gået gemmen mine gamle spørsmål.
og mangler en hel del svar fra dig!!!
men kom da ned på 450, ude..... og holder øje med om jeg får svar på resten......
så jeg håper at du vil hjælpe mig nu med mit spørsmål...

Hilsen Brian....
Avatar billede klaudi Ekspert
01. september 2010 - 20:09 #10
Brug Hirens BootCD
http://www.hirensbootcd.net/

Password Tools
Password recovery and modification tools are also provided on Hiren's BootCD. You can change the administrator password on Windows machines, and there are utilities for saving passwords for your online accounts in an encrypted format. You can also encrypt your entire hard drive with Hiren's BootCD so that a password is required to read or write any data from or to your hard drive.
Avatar billede jonpet Seniormester
01. september 2010 - 20:17 #11
klaudi2k8

is that  for free ( Hirens BootCD )

er Hirens BootCD et gradis program????
Avatar billede jonpet Seniormester
01. september 2010 - 20:20 #12
samsonjens

det virkede desværre ikke
Avatar billede klaudi Ekspert
01. september 2010 - 20:21 #13
Ja det koster GRATIS :-)
Avatar billede jonpet Seniormester
01. september 2010 - 20:42 #14
klaudi2k8

Kunne du fortælle mig frangangs måden
jeg bruger dette program på
til at Nulstillig min windows Adgangskode
Avatar billede jonpet Seniormester
01. september 2010 - 21:30 #15
klaudi2k8

Jeg kan ikke få lov til at  indstalerer programmet
( Hirens BootCD ) så vil den have den adgangskode igen
for at fosætte..

det gør  ikke noget hvis jeg skal formater min hd, for at slippe af med den kode........
01. september 2010 - 22:40 #16
"Hirens BootCD" skal du 100% Boote på. Og derfra burde du kunne pille ved styresystemets (adgangs)koder...

HAR du downloaded/'brændt' en CD/Booted på den/kørt det der nu skal til/ ... ?

http://www.google.com/search?hl=da&&sa=X&ei=8bl-TOD_HOSVON7libwJ&ved=0CBIQBSgA&q=Hirens+Boot+CD%22+password&spell=1

http://pctricks.dk/hirens-boot-cd-97-fantatisk-v%C3%A6rkt%C3%B8j-309.html
Avatar billede jonpet Seniormester
01. september 2010 - 23:05 #17
ok jeg var ikke klar over at jeg skulle brænde den til en Boote cd.. så det har jeg ikke prøvet,, for jeg har ikke pt, en brænder der virker..  så jeg prøvede bare at indstaler et program
der hedder - WS_FTP Professional- men det fik jeg ikke lov til.

så er der en anden løsning uden at skulle brænde,,
Hvad med en formatering af HD???

          Hilsen
                Brian