Avatar billede anders_aarhus Nybegynder
01. september 2010 - 14:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Blokere hjemmesider med Active Directory

Jeg har Active Directory med 230 brugere tilkoblet på en skole. Jeg vil gerne blokere for nogle hjemmesider, som de ikke skal gå ind på.

Jeg har før gjort det i Active Directory, men kan ikke huske det nu.

Håber nogle kan hjælp med en rimelig simpel guide.

Anders
Avatar billede Blandy Praktikant
01. september 2010 - 14:51 #1
Kan du ikke bare gøre det i din dns-server? Og dem som alligevel skal have tilgang til dem, kan gøre det via host-filen.
Avatar billede anders_aarhus Nybegynder
01. september 2010 - 15:53 #2
Jeg vil gerne styre det via Active Directory
Avatar billede 2Mida Praktikant
01. september 2010 - 20:49 #3
Avatar billede anders_aarhus Nybegynder
01. september 2010 - 20:57 #4
Vi kører deepfreeze på vores computere, så jeg vil ikke lave det lokalt, men netop have AD til at opsætte en blokering for mig.

Brugerne logger på et domæne.

Anders
Avatar billede anders_aarhus Nybegynder
15. december 2010 - 08:27 #5
Tråd lukkes