Avatar billede Slettet bruger
31. august 2010 - 16:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Underligt problem i Outlook 2010

Jeg har 4 gamle TDC emailadresser, som jeg bruger. Lad os kalde dem:

adresse@1
adresse@2
adresse@3
adresse@4

Adresserne er oprette med samme brugernavn og password og har altid virket i Outlook 2007.

Nu har jeg oprettet dem påny i Outlook 2010, og nu er problemet så at hvis man sender en email til adresse@1, så modtager adresse@2, adresse@3 og adresse@4 den samme email. Altås vælter det ind med 4 ens emails i min inbox.

Sådan har det som sagt aldrig været før. I Outlook 2007 kom der kun en email og det var til den rigtige adresse.

Hvad er der galt?
Avatar billede vejmand Juniormester
31. august 2010 - 16:20 #1
Se trin 8 i linket herunder.
Prøv at fjerne flueben i "Gem kopi af meddelelserne på serveren"

http://mail-help.smart-web.dk/12-outlook-2007/
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2010 - 18:07 #2
Super
Avatar billede store-morten Ekspert
31. august 2010 - 18:08 #3
Prøv at slette adresse@2, adresse@3 og adresse@4 i Outlook 2010?
Så kun adresse@1 henter. Prøv så at sende en mail til adresse@2, adresse@3 eller adresse@4 og se om ikke den kommer hjem selv om du kun har oprettet adresse@1 til at hente.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2010 - 18:10 #4
Vejmands vejledning virkede.

Dit forslag, store-morten, duer ikke rigtigt, da jeg skal kunne sende emails fra alle 4 adresser.
Avatar billede store-morten Ekspert
31. august 2010 - 18:14 #5
Ok, kan man ikke det?
Jeg bruger godt nok Thunderbird, og der kan jeg vælge afsender ved at klikke på i "Fra" feltet og vælge mellem mine oprettede adr. hos TDC.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2010 - 18:16 #6
Ja, det kan man også i Outlook. Men du  skriver jo at jeg skal slette adresserne i Outlook. Og hvis de er slettet, kan Outlook ikke give mig muligheden for at vælge dem?
Avatar billede vejmand Juniormester
31. august 2010 - 18:43 #7
Velbekomme, så kommer her et "Svar".

Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er til pointgivning.

Du lukker spørgsmålet ved at acceptere mit svar.  :-)
Avatar billede store-morten Ekspert
31. august 2010 - 19:32 #8
I TB kan man under Funktioner --> Kontoindstillinger --> Rediger identiteter... Tilføje flere identiteter(E-Mail adresser)
Hvilket jeg benytter :-)