Avatar billede pepsiman Juniormester
29. august 2010 - 13:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvilken type program mail kan jeg bruge til windows 7?

Hej Alle.

Jeg har installet win 7 ind i PC i dag,men har ingen windows mail i.

Jeg overvejer at bruge windows live mail,men er usikker om, at jeg kan få mail via stofanet som jeg bruger nu.

hvad type program kan jeg bruge i win 7?

Forhånden tak

Mvh Ole
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2010 - 13:25 #1
Du kan sagtens bruge Live Mail, samt andre mailklienter.
Der er frit valg på alle hylder :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. august 2010 - 13:28 #2
Live mail som du selv skriver og Ms outlook Gmail plus et hav af andre. det eneste du ikke kan få er outlook express
29. august 2010 - 13:29 #3
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. august 2010 - 13:35 #4
Live mail kan du ved at markere live essentiel under update.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2010 - 13:35 #5
http://www.pcworld.dk/download/36

Der er nogle stykker her.
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. august 2010 - 13:46 #6
Avatar billede pepsiman Juniormester
04. september 2010 - 12:21 #7
sorry, jeg har ikke svaret for tidlige, for jeg har travlt.:/

Jeg har fundet løsningen frem og vil gerne bruge Gmail.

ingen point til jer.:)

hermed lukke her
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2010 - 12:47 #8
Ja det var spildte kræfter.

Masser af forslag og så lukker (ja undskyld mig) fjolset ved at tage point selv, uden at skrive hvilket program han valgte at bruge.

(Ja jeg bruger også gmail, men gennem en e-mail klient)

Løsningen var?
Avatar billede pepsiman Juniormester
15. november 2010 - 15:05 #9
Hej.

Jeg må indrømme, at jeg brugede Gmail i en tid,der fungerede ikke som jeg har forventet.

Gmail sender og modtager for langsomt, det er det, jeg vil sige.....

Så bruger jeg microsoft outlook 2010 og er meget tilfreds med det :)

lukket - igen :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2010 - 20:06 #10
Kan ikke genkende det med at Gmail sender og modtager langsomt?
15. november 2010 - 22:49 #11
... min Gmail sender/modtager direkte med det samme On-Line ...