Avatar billede NeroBan Novice
25. august 2010 - 19:31 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Slettet brugerkonto

Hej alle

Håber der er nogen der kan hjælpe da jeg lige lavede årets bommert og slettede den brugerkonto jeg bruger til dagligt hvor jeg har eksempelvis min outlook osv.

Er der nogen der kan svare mig om det kan lade sig gøre at genskabe min konto?

Mvh. Brian
Avatar billede haverslev Novice
25. august 2010 - 19:39 #1
Prøv at lave en systemgendannelse på den maskine, til en dato INDEN du slettede kontoen
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/System-Restore-frequently-asked-questions
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2010 - 19:40 #2
Xp, Vista, Windows 7 eller ??????

Prøv evt. med en systemgendannelse.
Avatar billede NeroBan Novice
25. august 2010 - 19:41 #3
Det er XP og det med systemgendannelse virker ikke desværre
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2010 - 19:45 #4
Prøv at søge efter *.pst og se om der er en .pst fil et eller andet sted på computeren. Husk at søge i skjulte filer og mapper.
Avatar billede NeroBan Novice
25. august 2010 - 19:48 #5
Det kan jeg ikke forstå men når jeg søger finder den ingen
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2010 - 19:52 #6
Hmm, så bliver det nok lidt vanskeligt.....

Men, hvis du har Outlook installeret på maskinen, burde den finde en .pst fil fra den.
Ellers tyder noget på, du ikke har søgt rigtig.

Har du outlook installeret nu?
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2010 - 19:57 #7
Hmmm, dette er godt nok et gammelt spørgsmål, men noget tyder på at dine data er permanent slettet.  :-(

http://www.eksperten.dk/spm/504945
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2010 - 20:02 #8
Lidt mere, ikke positiv, info: http://support.microsoft.com/kb/313877/da
Avatar billede NeroBan Novice
25. august 2010 - 20:05 #9
Ja men den er ikke konfigureret da jeg pt. er på administrator brugerkontoen, men den har gemt mange af de filer osv inde under document and settings som jeg gerne vil gerne bortset fra outlook og nogle andre ting som det
Avatar billede NeroBan Novice
25. august 2010 - 20:06 #10
Har godt set det gamle spørgsmål men håbede at man aligevel kunne gøre noget
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2010 - 20:15 #11
Citat fra linket:

Dette problem opstår, fordi indstillingen Bevar filer kun gemmer indholdet af brugerens skrivebord og mappen Dokumenter.
Citat slut.

Så det...........
Avatar billede NeroBan Novice
25. august 2010 - 20:29 #12
Forstår bare ikke at der ikke findes en data recovery eller noget andet der kan fremkalde lidt mere end det eksempelvis den pst fil du spurgte om før
25. august 2010 - 21:31 #13
... hvis du have brugt et eller andet form for "Recovery" FØR FØR FØR videre brug af PC'ens Harddisk (Systemgendannelse, Websider, ...), så ville der måske hvad være en del mere chance!!!

Nu er de data som du KUNNE have "Recovered", rigeligt blevet overskrevet af netop Systemgendannelse, Websider, ...

---

Den Harddisk hvor de ønskede "slettede" DATA ligger (=lå) skal omgående slukkes og placeres som en DUM SLAVE i et helt andet system. Og DERFRA bruger diverse "Recovery" programmer...

"Desværre kan dine data ikke genskabes, fordi de er blevet overskrevet af Recovery programmet... Dooooh...."
Avatar billede NeroBan Novice
02. september 2010 - 09:20 #14
Nå beklager den sene tilbagemelding, men jeg formateret computeren og må leve med tabene desværre..

Men ellers tak for hjælpen