Avatar billede thoke.dk Nybegynder
24. august 2010 - 16:58 Der er 2 kommentarer

Windows Live Mail lukker ned

Efter køb af ny computer skulle jeg overføre alle mails fra Outlook Express til Windows Live Mail. Jeg importede alle filerne og det virkede også et par dage.

Nu lukker programmet med det samme når det er blevet åbnet. Jeg logger ikke på Windows Live med det (det trykker jeg anuller til) men kun mailboxen.

Nogen som har en løsning?
24. august 2010 - 18:22 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

---

Pssssssst: Eksempelvis pænt vende tilbage til dine GAMLE glemte (?) spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/thoke.dk ?
Avatar billede thoke.dk Nybegynder
24. august 2010 - 18:34 #2
win7 64bit