Avatar billede Newbee1 Novice
23. august 2010 - 14:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kriterier i en krydstabulering

Hej

Jeg har oprettet en krydstabuleringsforespørgsel.

Jeg skal bruge et kriterie, som normalt virker i en forespørgsel:

>=[From Date (dd-mm-åååå)] And <=[To Date (dd-mm-åååå)]

Normalt ville dette begrænse min søgning inden for 2 datoer.

Men det virker ikke i en krydstabulering foresprøgsel.

Er der nogen der kan, den rigtige formel ?

MVH

Tony
Avatar billede terry Ekspert
23. august 2010 - 15:22 #1
Just an idea
Make a query which selects the records using the criteria. Then use the query in the cross-tab query instead of the table
Avatar billede Newbee1 Novice
24. august 2010 - 08:41 #2
Hi Terry

Yes, i have tried this, but the report will not accept this.

First i have made a normal Qeury, with all the fiels i nedd, and
comming up aksing for date.

After that made a krydstaubleringsforespørgsel, using the first query.

When I create the report, it cannot see fieds in the krydstabulering.

Regards

Tony
Avatar billede terry Ekspert
24. august 2010 - 09:10 #3
"When I create the report, it cannot see fieds in the krydstabulering"

Can it if the cross-tab uses tables?
Avatar billede Newbee1 Novice
24. august 2010 - 09:33 #4
Hi Terry

I found out, I had made a mistake, so it is working now.

Tks. Terry

Can I give you points ?

Regards

Tony
Avatar billede terry Ekspert
24. august 2010 - 09:38 #5
svar