Avatar billede musik_dk Nybegynder
22. august 2010 - 17:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows7 fat32

Hej.
Af en eller anden mærkelig grund vil mit Windows7 ikke læse fat32 formatterede ting, dvs. min USB Flash, og også disketter ...
Er der nogen der kan gi´ mig en god løsning til det ... eller er det bare en nyinstallering :-)
Takker på forhånd.
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2010 - 07:21 #1
du har sådan set selv givet svaret

forfra og husk at skiven skal være fedtfri for fingre eller andet
Avatar billede musik_dk Nybegynder
23. august 2010 - 09:11 #2
Tænkte det nok .. øv

Men det er ikke noget der er kommer under installering, pludselig var det bare sådan, kunne man bare systemgendanne et par måneder tilbage var det måske løst .. men det kan jeg ikke se, man kan nogen steder i Windows 7.

Jeg ser lige om der er andre forslag,  ellers får du 30 point.
Avatar billede b4de4nd Nybegynder
23. august 2010 - 14:05 #3
du kan kun gendanne med win 7 hvis du har oprettet en sikkerhedskopiering. Det vil som udgangspunkt ligge der automatisk hvis det er en pre installeret maskine du har købt.

Eller den vil have spurgt til du skulle lave en i starten af din ny installeredes maskines levetid.

Så du kan gennemføre en "time machine" på den ved at gå i dit kontrolpanel -> system & sikkerhed -> sikkerhedskopiering og gendannelse

Her kan du vælge et tidligere system og bede computeren om at gendanne systemet til det angivne tidspunkt.

Ellers er der nok kun en løsning at reinstallere, og husk denne gang at oprette en sikkerhedkopi ;)

du kan også åbne din start menu og skrive gendannelse så finder win7 selv det center for gendannelse jeg skrev genvejen til længere oppe