Avatar billede TueLok Nybegynder
19. august 2010 - 13:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Online Armor virker ikke...

Hej,

min kærestes computer har været ramt af en trojan, som resulterede i at bl.a. sikkerhedsprogrammerne ikke virkede.

Med fantastisk hjælp herindefra er computeren nu blevet renset og ordnet.

Som firewall brugte hun Online Armor. Jeg har nu installeret det igen, men programmet vil ikke starte op. Det kommer med en fejlmeddelse...

Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? Enten hvorfor Online Armor ikke virker eller måske anbefale et andet godt firewall-program (helst ikke ZoneAlarm, som jeg har prøvet før og ikke var så glad for), som jeg kan installere i stedet for?

På forhånd tak

Tue
Avatar billede hjolsen Ekspert
19. august 2010 - 13:52 #1
Avatar billede TueLok Nybegynder
19. august 2010 - 14:03 #2
Jeg kører allerede med Avast antivirus. Vil jeg kunne bruge denne samme tid, da der står det er både firewall + antivirus?
Avatar billede TueLok Nybegynder
19. august 2010 - 14:04 #3
Hov, sorry jeg skal vist lige læse dit link ordentligt! Tak for det. Jeg prøver...
19. august 2010 - 14:16 #4
Avatar billede TueLok Nybegynder
19. august 2010 - 14:20 #5
Er p.t. ved at downloade comodo. Vender tilbage med en update...
Avatar billede TueLok Nybegynder
19. august 2010 - 14:36 #6
Så tror jeg det virker. Comodo har dog ikke lagt et ikon ned ved uret nederst til højre... Det ved jeg ikke om det skal???

Ellers kan hjolsen bare lægge et svar! Og tak!
Avatar billede TueLok Nybegynder
19. august 2010 - 14:46 #7
Nu er der dukket et ikon op dernede...

Du lægger bare et svar!

Tusind tak for hjælpen:)
Avatar billede hjolsen Ekspert
19. august 2010 - 16:30 #8
;-)